گلکسی M، اولین گوشی بدون حاشیه سامسونگ

گلکسی M، اولین گوشی بدون حاشیه سامسونگ

تاریخ انتشار : 14 ژانویه 2019

سامسونگ معرفی می‌کند: گلکسی سری ام و گوشی گلکسی ام ۲۰٫

شرکت سامسونگ کلکسیون کاملی از موبایل هوشمند در رده‌های قیمتی مختلف دارد. گلکسی سری اس و سری نوت، سری A میان رده، و سری گوشی‌های ارزان قیمت J و C هم دیگر اسمارت‌فون‌های این کمپانی به حساب می‌آیند.

اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این طبق بندی را با معرفی گوشی های سری M کمی تغییر دهد و این دسته را به عنوان گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ به دنیا معرفی کند.

از مدت‌ها پیش گفته شده بود گوشی‌های سری M سامسونگ قرار است به عنوان اولین سری گوشی‌های دارای بریدگی نمایشگر این کمپانی کره‌ای به بازار عرضه شوند.

پس از اینکه سامسونگ در سال ۲۰۱۸ از سری نمایشگرهای «Infinity» با بریدگی در بالای آن رونمایی کرد، بسیاری ادعا کردند گوشی‌های سری گلکسی M این شرکت از این دسته از پنل‌های نمایشگر استفاده خواهند کرد. حال به نظر می‌رسد این پیش‌بینی‌ها به حقیقت تبدیل شده و این مسئله را خود شرکت سامسونگ هم تایید کرده است.

سامسونگ اخیرا تصاویری را تحت عنوان گلکسی M در وبسایت خود معرفی کرده و با توجه به دوربین دوگانه در پشت آن و بهره‌مندی از نمایشگر Infinity که در بالای آن یک بریدگی ریز حاوی دروبین سلفی وجود دارد، می‌توان حدس زد که این موبایل مدل M20 خواهد بود.

در این تصاویر رسمی که از سوی سامسونگ منشتر شده‌اند، حاشیه‌های باریک در اطراف صفحه نمایش کاملا قابل مشاهده است اما طراحی قسمت پایینی نمایشگر هنوز در حاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که در این تصاویر قسمت پایینی دستگاه نشان داده نشده است.

امیدواریم گلکسی M20 احتمالی در پایین بدنه حاشیه خیلی کمی داشته باشد اما نباید انتظار داشت این باریکی به اندازه حاشیه اطراف نمایشگر کم و ناچیز باشد.

تاریخ عرضه گلکسی M20

در این صفحه از وبسایت رسمی سامسونگ، ۲۸ ژانویه به عنوان تاریخ معرفی گلکسی M اعلام شده است.

گفته می‌شود این گوشی ابتدا در کشور هند که یکی از بزرگترین بازارهای شرکت سامسونگ هم محسوب می‌شود عرضه خواهد شد که البته فروش آن در ابتدا تنها به صورت آنلاین و از طریق وبسایت رسمی کمپانی سامسونگ انجام خواهد گرفت.

برچسب هاGalaxy M20 گلکسی M گلکسی ام گلکسی ام ۲۰ گوشی ارزان