معرفی گوشی هایسنس یو ۳۰ با دوربین سلفی داخل نمایشگر در CES 2019

معرفی گوشی هایسنس یو ۳۰ با دوربین سلفی داخل نمایشگر در CES 2019

تاریخ انتشار : 13 ژانویه 2019

اخبار فناوری اطلاعات تاچ نت – گوشی هایسنس یو ۳۰ با طراحی دوربین داخل نمایشگر در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شده است.گفتنی است که هواوی نوا ۴ و آنر وی ۲۰ هم گوشی های ساخت هواوی با این طراحی هستند.

هایسنس یو 30
هایسنس یو ۳۰

شرکت چینی هایسنس در نمایشگاه CES 2019 از گوشی U30 رونمایی کرده است که همچون گلکسی ای ۸ اس و هواوی نوا ۴ و آنر وی ۲۰ مجهز به دوربین سلفی در داخل صفحه نمایشگر می باشد.ضمنا هایسنس یو ۳۰ اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ کوالکام محسوب می شود.

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سامسونگ هم از دیگر مشخصات این دستگاه است.گوشی هوشمند هایسنس یو ۳۰ مجهز به صفحه نمایشگر با ابعاد ۶٫۳ اینچ و رزولوشن اچ دی پلاس می باشد.بنابر اعلام توسعه دهندگان XDA،این نمایشگر از نوع Infinty-O نیست و صفحه نمایشگر LCD ساخت شرکت چینی تیانما (Tianma) می باشد.

پردازنده ساخت شرکت کوالکام با شماره مدل SM61560 برای این گوشی در نظر گرفته شده که دارای هشت هسته پردازشی و سرعت پردازش تا ۲٫۰ گیگاهرتز می باشد.بنابر اعلام سخنگوی شرکت کوالکام،این پردازنده همان اسنپدراگون ۶۷۵ می باشد.

هایسنس یو 30
هایسنس یو ۳۰

دوربین اصلی،۴۸ مگاپیکسل از نوع ISOCELL Bright CM1 سامسونگ می باشد و در گلگسی A8s سامسونگ هم مشاهده شده بود.یک لنز ثانویه ۵ مگاپیکسلی به صورت عمودی هم در زیر آن قرار گرفته است.دوربین سلفی هم ۲۰ مگاپیکسل می باشد که در سوراخ سمت چپ بالای نمایشگر تعبیه شده است.

باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع ۴٫۰ برای تامین نیروی مجموعه سخت افزار در نظر گرفته شده است.سنسور تشخیص اثر انگشت در پنل پشت دستگاه به همراه قابلیت تشخیص چهره،سیستم عامل اندروید ۹ پای و رابط کاربری Vision UI از دیگر مشخصات این گوشی با بدنه چرمی می باشد.

هنوز قیمت این دستگاه اعلام نشده است.هایسنس یو ۳۰ در ماه مارس ۲۰۱۹ در کشور چین،روسیه و بعضی از کشورهای اروپایی عرضه می شود. دو مدل با حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایت از این گوشی عرضه می شود.