لامبورگینی هوراکان EVO با طراحی خشمگین تر معرفی شد

لامبورگینی هوراکان EVO با طراحی خشمگین تر معرفی شد

تاریخ انتشار : 10 ژانویه 2019

لامبورگینی هوراکان EVO معرفی شد

اخبار خودرو تاچ نت – شرکت لامبورگینی همواره به عنوان یکی از کمپانی‌های مشهور در تولید ماشین‌هایی با زبان طراحی خشمگین در دنیا به حساب می‌آید. چندی است که تیزرهای مختلف در مورد لامبورگینی هوراکان EVO در اپلیکیشن Unica که مخصوص مشتریان لامبورگینی است، منتشر می‌شود و امروز نوبت به پرده برداری از از محصول رسیده است. لامبورگینی هوراکان EVO را می‌توان یک بروزرسانی هوشمندانه نسبت به مدل اصلی هوراکان به حساب آورد که از لحاظ داخلی و خارجی، دچار تغییراتی شده و اصطلاحا می‌توان آن را مدل فیس لیفت نسخه اصلی دانست.

لامبورگینی هوراکان EVO
لامبورگینی هوراکان EVO

موتور ۵٫۲ لیتری این خودرو با توان ۶۳۰ اسب بخار و نیروی گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر همراه بوده و قادر است تا شتاب ماشین را ظرف مدت ۲٫۹ ثانیه از صفر تا صد برساند که حدود ۰٫۳ ثانیه بیشتر از مدل اصلی است. نهایت سرعت هوراکان EVO نیز ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.

علاوه بر تغییرات عنوان شده، سیستم torque vectoring (توزیع بهینه گشتاور) نیز به این خودرو راه پیدا کرده و تکنولوژی چرخ‌های عقب فرمان‌پذیر را نیز در آن می‌بینیم. با مرور مجدد سیستم تعلیق فعال، شاهد آن هستیم که کمک فنرهای این ماشین به مدل تطبیق پذیر لحظه‌ای ارتقاء یافته و سیستم چهار چرخ متحرک نیز طوری تنظیم شده است که امکان ارسال تمام نیروی ماشین به یک چرخ فراهم شود.

به عنوان تغییرات ظاهری میان مدل EVO و استاندارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی سپرهای جلو و عقب خشن‌تر
  • اگزوزهای دوگانه الهام گرفته شده از مدل پرفورمانته
  • رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی جدید
  • ورودی هوای بازطراحی شده

اما اگر درب ماشین را باز کرده و به داخل آن برویم، نمایشگر ۸٫۴ اینچی لمسی، اولین چیزی است که توجه ما را به خود جلب می‌کند و به عنوان یک تغییر بزرگ به حساب می‌آید. این نمایشگر از کارپلی و جسچرهای مختلف پشتیبانی می‌کند و راننده قادر خواهد بود تا تنظیمات مختلف از جمله حالت قرارگیری صندلی یا سیستم تهویه را به وسیله آن کنترل نماید.

علاوه بر این امکانات، قابلیت سفارش سیستمی تله متری با دوربین دوگانه نیز فراهم شده تا رانندگان بتوانند نحوه عملکرد خود در پیست‌ها را بررسی کنند.

لامبورگینی هوراکان EVO
لامبورگینی هوراکان EVO

بر اساس اعلام مدیران لامبورگینی، تاریخ تحویل این محصول بهار امسال (۲۰۱۹) اعلام شده که با قیمت ۲۶۱ هزار دلار در کشور آمریکا در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در صورتی که مشتری قصد اضافه کردن آپشن‌های دلخواه را داشته باشد، طبیعتا این موضوع روی قیمت خودرو تأثیر می‌گذارد.

لامبورگینی هوراکان EVO
لامبورگینی هوراکان EVO