صفحه نمایش مسیریابی با تکنولوژی HUD

صفحه نمایش مسیریابی با تکنولوژی HUD

تاریخ انتشار : 13 ژانویه 2019

ایده صفحه نمایش‌ هدآپ دیسپلی(یا HUD) از سیستم هواپیماهای جنگنده در جنگ جهانی دوم ریشه می‌گیرد و تکنولوژی این سیستم‌ها به آرامی وارد صنعت اتوموبیل سازی مدرن شده است.

خوشبختانه برای دسترسی به تکنولوژی سیستم‌های نوین HUD، نیازی نیست حتما خودروهای مدرنی همچون Covette Z06 یا Volvo S90 خریداری کنید.

تنها کاری که باید بکنید، داشتن یک گوشی هوشمند، چند برنامه مخصوص HUD و یک دستگاه جانبی مسیریابی با تکنولوژی هدآپ دیسپلی HUDWAY است. دستگاه مسیریابی HUDWAY را روی خودروی خود نصب کرده و با خیال راحت، هنگام رانندگی تنها چشم خود را روی مسیر نگه دارید.

هداپ دیسپلی HUD

این دستگاه قادر است تصویری ۲۰ درصد بزرگ‌تر از دیگر برنامه‌های مسیریابی معمول موبایلی ارائه دهد و با اتصال دادن دستگاه با برنامه مخصوصش، قادر خواهید بود از امکانات دیگری نظیر سرعت سنج، قطب نما، کیلومتر شمار و غیره نیز استفاده کنید.

HUD هداپ دیسپلی

Hudway Glass system تنها ۵۰ دلار قیمت دارد و به سادگی روی گوشی و داشبورد خودرو نصب . محکم می‌شود. متاسفانه در طول روز، قابلیت دید صفحه دستگاه Hudway ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. دید شب صفحه، عالیست و مشابه دیگر سیستم‌های مسیریابی موجود است.

هداپ دیسپلی hud

شاید در بازار گزینه‌های مشابه دیگری برای اتصال به گوشی همراه و مسیریابی وجود داشته باشد که همگی بالاتفاق مشابه Hudway Glass system بوده و از نقاط ضعف و قوت یکسان برخوردارند. ما پیشنهاد می‌دهیم که سیستم های چندان گران را برای این منظور انتخاب نکنید زیرا همگی تقریبا عملکرد مشابهی دارند.

هداپ دیسپلی hud

ارائه به روز رسانی‌های متعدد برای برنامه‌های مرتبط با Hudway Glass system، می‌تواند طول استفاده از این دستگاه را تا حدودی افزایش دهد اما از آنجاییکه در ساخت این وسیله، کیفیت چندانی اعمال نشده، انتظار طول عمر طولانی مدت از آن نداشته باشید.

ما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید یک دستگاه مسیریابی پیشرفته و مقرون به صرفه عجله نکرده و گزینه‌های دیگر را نیز بررسی کنید.

برچسب هاHUD صفحه نمایش روی شیشه خودرو لوازم جانبی خودرو مسیریابی هدآپ دیسپلی